1

Thursday, August 4, 2011

علامہ اقبال کا بڑامعروف شعر ہے


علامہ اقبال کا بڑامعروف شعر ہے

"تیرے عشق کی انتہا چاہتا ہوں "
"میری سادگی دیکھ کیا چاہتا ہوں "

علامہ اقبال سے کسی نے پوچھا

عقل کی انتہا کیا ہے؟
جواب ملا حیرت

پھر پوچھا،
حیرت کی انتہا ؟
جواب ملا عشق

پھر پوچھا
عشق کی انتہا کیا ہے ؟
فرمایا، عشق لا انتہا ہے ،
اسکی کوئی انتہا نہیں

سوال کرنے والے نے کہا
مگر آپ ہی نے تو لکھا ہے کہ
"تیرے عشق کی انتہا چاہتا ہوں "

علامہ اقبال نے مسکرا ا کر کہا
دوسرے مصرعے میں اپنی اس غلطی کا اعتراف بھی تو کیا ہے کہ
"میری سادگی دیکھ کیا چاہتا ہوں "

سبحان الله

----------------------------------------​-----------------
***Ghaur Talab Aur Gehri Baat***

TERE ISHQ KI INTEHAA CHAAHTA HOON
MERI SAADGI DEKH KYA CHAAHTA HOON...(ALLAMA IQBAL)

Allama Iqbal se Kisi ne poocha "Aqal ki intiha kya hay?"
Jawab mila: "Hairat"

Phir pocha : Hairat ki intaha?
Jawab mila '' Ishq"

Phir pocha "Ishq ki intiha kya hay?"
Farmaya: "Ishq La-intiha hay, es ki koi intiha nahi'

Sawal karne wale ne kha: "magar aap ne to likha hay,
"TERE ISHQ KI INTEHAA CHAAHTA HOON"

Allam Iqbal ne muskura kar kaha, "Doosray misray mein apni ghalti ka aitraaf bhi to kiya hay ke,
"MERI SAADGI DEKH KYA CHAAHTA HOON